Selasa, 23 November 2010

Laporan


Lebih kurang laju ni la gua bawak motor,memang ada gaya Rossi.

Jam menunjukkan 0100 pagi. Gua mula gelisah. Si Dondo pun resah. Kira-kira tak balas mesej gua,gua rujuk fesbuk. *Mesej segera masuk. Gua baca sepatah-sepatah perkataan. Memang macam budak tadika dekat selekoh rumah gua baca buku cerita dengan biskut gula. Selepas 10 minit seting,gua kira dah boleh jalan. Tukar baju tidur gua capai kira-kira 90sen baki beli apa entah gua tak ingat,kunci motor gua angkat kaki blah. Suara dengkur ketua kampung dapat gua dengar bila gua sorong motor turun bukit. Tone dia boleh tahan la.

*****

Sampai mamak,teh tarik lambat sampai. Kurang ketahanan la jugak sabar gua. Walaupun,gua punya sabar tahap tinggi. Layan wrestling dengan Dondo. Habis wrestling terus blah.

0430 - Depan PC.

* - Instant Message

Tiada ulasan: